Alarmující trend pokračuje, počet OSVČ hlavních letos klesl skoro o 10 tisíc

  • Vytisknout

Server Podnikatel informuje o posledních režimních statistikách o tom, jak 4. rok za sebou klesá počet OSVČ. Mírně se zvýšil počet vedlejších, kteří to dělají při práci, protože ta je tak horko těžko minimálně zajistí k přežití a mají alespoň možnost využít toho, že už jednou berně zaplatili. Ale to je jen kapka v moři. Tak je to přeci správně, ne? Stejně jsou to samí buržousti zloději a vůbec, ne? Tak si Bureš může udělat čárku, jak mu to hezky jde. Pozdě budete plakat, až si nebudete mít kde na rohu koupit rohlík. Je zde i rozbor co se týče vývoje samotných výdajových paušálů, ještě bych ovšem doplnil neustálé zvyšování minimálních daní (jinak přezdívaných minimální mzda), neustálé další a další papírování (zejména pro plátce DPH), další zvyšování přímých a nepřímých daní…prokazování majetku už je jen třešnička na dortu. Dokonce si všiml i Payne, bezva, tak hlavně, že zruinoval pražskou kandidátku v komunálních volbách a Svobodní nedostali ani prd v lese a teď nás čekají samé socanské světlé zítřky.

Tuhle banda cucáků ze životního opět zvyšuje daně na auta, nově budete platit i za první ochcávky druhé generace, super, ne? A za všechno starší pak mnohem větší pálku. Supr! Na životní prostředí sere pes, hlavní je ekologie a ať režimu kápnou daně z výroby nových aut. Co na tom, že jsme se vrátili do roku 1980 a ty šmejdy co se dnes vyrábí začínají hnít pomalu při výjezdu z fabriky a technologicky je to stále horší aby to nestálo majlant. Ale on na to časem ani tak nikdo mít nebude, protože dát za auto čtvrt mega už je hodně luxus i když se zadlužíte na 20 let, protože se to začíná sypat stále víc tak po pěti letech, a to už nejenom „ty škodověnky co jsou hrozný držáky“, i když je na nich věčně něco pos*. On pak provoz vyjde krapet draho muset po pár letech měnit půlku motoru nebo třeba převodovku v době, kdy to ještě nemáte ani splacené. I když je můj Saab ve stále horším stavu, stále má výbavu lepší než 2/3 nových aut a na výbavu modernějšího (ale stále 20letého) modelu, který budu pořizovat v příštích měsících za pár tisíc, nemá asi 98 % aut do půl milionu.

Ale je to úplně strašný auto, mnohem lepší pro přírodu je to sešrotovat a vyrobit novej vrak, co mu nesahá ani po kotníky. Tak určitě…hlavně, že to ministerstvo tak skvěle odůvodnilo, jak ukazuje ve své analýze Tomáš Pajonk. Koukám, že od Katky Biomasy se vůbec nic nezměnilo, ale hlavně, že režimu tečou prachy, o to přeci jde.

Dál ještě nové odpadové zákony - to víte, ať se snaží jak se snaží, třeba omezováním výkupu druhotných surovin jak to jen jde (elektrošrot už téměř zahlušili oproti stavu před rokem či dvěma, přitom cena zlata nijak drasticky neklesla), těch pár firem co mají monopol stáel nemá dost, tak se musí vymyslet další nařízení, pořízení, nakázání a prokázání. A samozřejmě pro podnikatele, to sou stejně buržousti, žejo mámo, dobře jym tag.

A nakonec další jedno poučení pro ty, kteří by chtěli režim podporovat. I na vás se vaří voda, prasata! To si na vlastní kůži vyzkouší obchodní řetězce, které tak vehementně podporovaly evidenci tržeb a podobná svinstva, až na ně taky dopadne další zákon a budou mít útrum. Tak jsem zvědav, kdo to zabalí první, Tesco se propadá do hlubokých ztrát, Ahold taky nic moc, po akvizici Intersparu tam lidi přestávají chodit, protože to je samozřejmě absolutní chaos a místo dobrých výrobků začali prodávat typické aholdí předražené sra*ky. A to nejsou poslední dobou jen vykázané ztráty do účetní uzávěrky, aby neplatili daně (byť zahraniční majitelé mají samozřejmě skrz firmu obrovské majetky a žijí si jako vepři), ale poslední dobou tvrdé ztráty cash.