Nehodovost v dálničních zúženích s kamerami je stále stejná
Jak se dalo předpokládat již předem, a mnoho spolků i lidí na to poukazovalo, kasírování ve zúžení na D1 samozřejmě nic nepřineslo. To nyní vyplývá z oficiálních dat nasbíraných za dobu provozu systému, jak informoval magazín Garáž. Nicméně zmrdi na miniserstvu proinvestovali prachy pro kamarády, a bolševická prasata z prdelí typu Rosice si zase mastí kapsy z výpalného, účel tedy byl splněn. Že by místo toho těch deset mega raději zainvestovali do toho, aby v „opravovaných“ úsecích nebyl pouze jeden bagr a dva kopáči opření o lopatu, případně na jinch dálnicích aby nebyly zavřené desítky kilometrů dálnice, kde se (jestli vůbec) pracuje na stometrových úsecích svodidel pár hodin denně, to ne.
V pátek jsem strávil společně s několika tisíci dalších řidičů hodně přes půl hodiny popojížděním ve zúžení někde kolem 190. kilometru. Přičemž nevím, proč to vlastně stálo, nebylo tam ani zúžení na jeden pruh, prostě se to zničeho nic rozjelo. Však co, jde jenom o čas občanů, v úhrnů miliony zbytečně zahozených hodin a miliony litrů paliva, což nakonec dává jenom finanční ztráty někde ve stamilionech až miliardách. To nikoho nezajímá, tady najednou ani tadleta vochrana přírody nebo jak tomu zelení mozci říkaj nemá místo. To radši zbuzerují lidi na nesmyslných kravinách, např. emisích sekaček, které v úhrnu nepřinesou ani zlomek zlepšení, jakého se dá dosáhnout tím, že stavby budou prováděny rychle a tak, aby tam lidi nepropálili miliony litrů paliva jen tak zbytečně popojížděním v koloně.
Podobná situace je v Praze, kdy nejen vlivem debilů na úřadech placených z vašich peněz, ale samozřejmě i tupým bolševickým systém centrálního plánování (o kterém je vědecky dokázáno, že nemůže fungovat, už něco přes 150 let, a proto ho máme stále více, to dávám rozum, že?) bylo naráz rozkopáno skoro vše, co rozkopat šlo. Přičemž jen na Jižní spojce, asi nejvytíženější komunikaci, z toho byla denně apokalypsa, a proč? Po několika týdnech, kdy jsem tam neviděl ani jednoho člověka kopnout do země jsem si všiml nějakých dvou spárek u nějakého můstku. Že oprava dilatačních spár. Tak pro to všechno vážení tam stojí desítky tisíc aut denně. Socanský kripl a špína z magorstrátu pak ještě v rozhovoru do novin arogantně napíše, že to je v pořádku a dementi jste vy. Voni přece vybírají dodavatele a staví rychle, tak nemáte jezdit autem. Stejně ani nepoužíváte to jedno parkoviště za deset let, které postavili! Co na tom, že je v místě, kde je platný jak mrtvýmu zimník, a i přes to a ty kecy toho blázna je v reálu už poměrně často plné. Vy, plebs, jste prostě pitomci a voni co sedí na miliardách jsou ti jediní správní, jak s nima naložit.
Nejlíp zakázat auta, jak navrhuje ta slovenská kráva co Burešovi držela bůhví co, když před pár lety něco rozkrádal, a za to dostala flek, čmárat po silnicích pruhy pro zyklobuzny, modrý čáry a nasadit víc pomalé, drahé, smradlavé socky. A proto nezoufejte, doprava bude dále kriplena ve prospěch městské hromadné socky. Co na tom, že ve všech zmiňovaných případech se tam dostanete rychleji a pohodlněji autem než sockou jak před tím, tak poté, až ten nesmysl spustí. Jsou to okrajové čtvrti, kde je vše daleko a socka tam už z principu, dokud má zastávky, nikdy nedojede rychle, nikdy. Autem jsem na mnoha místech například v Hostivaři zhruba za dvacet minut, sockou hodinu a půl s minimálně dvěma přestupy. Co na tom, že ta socka ve skutečnosti nakonec ani tak nezrychlí, protože až se to vlivem uzavírek ucpe, tak se ten bus k tomu pruhu ani nedostane a bude tam stejně hodiny stát v koloně. Prostě je to správně, protože mocipanstvo rozhodlo. No, možná zkuste příště místo fašistů, zelenejch mozků a jinejch socialistů, kteří chtějí jenom řídit vaše životy a hlavně za vaše peníze, zvolit někoho normálního…a pokud ty čmáranice, uzavírky a socku chcete, jste pitomci, protože na to nakonec doplatíte taky.