Aukro a přístup k zákazníkům
Aukro poněkolikáté jen v posledních měsících změnilo podmínky a nastavení služeb aniž by se ráčili kohokoli řádně informovat. Tentokrát se to týká čehosi v komentářích a argumentace je, že to mají kdesi v novinkách, kam se mimochodem člověk musí jako debil proklikávat přes bůhví kolik stránek, přímý odkaz tam není. Ne, skutečně to není ani v zápatí, když už to tedy není první věc na titulní straně, na kterou oko padne, jak by normální člověk čekal. No, asi je nepřekonatelnej problém v roce 2017 svým smluvním zákazníkům poslat e-mail, když už jim nepošlou přímo dopis, že. Tak nějak mi to přípomíná Stopařova průvodce po galaxii, i když, nalijme si čistého vína, vůbec by mě nepřekvapilo, kdyby to bylo ze života:
„Ale pane Dente, ty plány byly přístupné na místním plánovacím úřadě tři čtvrtě roku.“
„To jo, a jakmile jsem se to dozvěděl, hned jsem se taky na ně sěl podívat, včera odpoledne to bylo. Zrovna jste se nenamáhali na ně upozorňovat, co? Jako třeba že byste to někomu řekli, nebo tak něco na ten způsob.“
„Ale ty plány byly vyvěšeny...“
„Vyvěšeny? Musel jsem je nakonec jít hledat do sklepa.“
„Tam je oddělení, kde je vyvěšují.“
„S baterkou.”
„Asi byl zrovna výpadek proudu.“
„A schody zřejmě taky vypadly.“
„Podívejte se, našel jste to oznámení nebo ne?“
„Ale jo, našel. Na dně zamčené registračky, a tu vecpali na zrušený záchod a na dveře dali ceduli Pozor, leopard!.“